Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Great Expectations 2012! First trailer

Δείτε το trailer: Great Expectations


Το έργο του Charles Dickens επανέρχεται στη μεγάλη οθόνη! Κι αυτή τη φορά γυρίζει ξανά στην "εποχή" του. Τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Mike Newell ("Four weddings and a funeral", "Mona Lisa Smile", "Harry Potter and the goblet of fire", "Love in the time of Cholera"), ενώ πρωταγωνιστούν οι Ralph Fiennes, Helen Bonham Carter, Jason Flemyng, Robbie Coltrane, Holiday Grainger, Jeremy Irvine και πολλοί ακόμη. Οι πρώτες εικόνες δημιουργούν, τουλάχιστον, μία πολύ ιδιαίτερη ατμόσφαιρα!



*Πηγές: youtube.com, imdb.com

10 σχόλια:

  1. Εχω δει την προηγούμενη βερσιόν και μου άρεσε πολύ!
    Βλέποντας το τρέιλερ νομίζω πάνω κάτω τα ίδια είναι.
    Θα με ενδιέφερε να δω και αυτήν!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την προηγούμενη βερσιόν εννοείς του BBC ή του 1999; Το μεγαλύτερο ατού της νομίζω ότι θα είναι η Helen Bonham Carter! Θα δείξει! Καλό απόγευμα!:)

      Διαγραφή
  2. Είμαι περίεργη να δω και την Grainger. Ως Λουκρητία Βοργία στους Βοργίες είναι εκπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δει τη σειρά αλλά για να το λες σε πιστεύω!:) Είναι από τις νέες που τα τελευταία χρόνια έχει πολύ μεγάλη άνοδο!:)

      Διαγραφή
  3. Μ΄αρέσουν τα εποχής και όταν έχουμε να κάνουμε με τέτοια ιστορία σημαίνει πως δε το χάνω!! Χρόνια πολλά!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν και αυτή η ιστορία είναι από τις κλασικές! Για να δούμε! Χρόνια πολλά!!!:)

      Διαγραφή
  4. Δείχνει ενδιαφέρουσα πρόταση. Τουλάχιστον έχει καλούς πρωταγωνιστές. Το τρέϊλερ δεν μπόρεσα να το δω. Έχει αφαιρεθεί. Οι ταινίες εποχής είναι από τις αγαπημένες μου.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, νομίζω το διόρθωσα! Κι εμένα μου αρέσουν!Για να δούμε πως θα είναι και αυτή η μεταφορά! Καλημέρα!:)

      Διαγραφή