Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Rio 2 (2014) Trailer! Πάμε Αμαζόνιο;

Η ζωή στο Rio κυλά ήρεμα και οικογενειακά, μέχρι τη στιγμή που όλοι μαζί αποφασίζουν να μετακομίσουν στον...Αμαζόνιο! Μία νέα περιπέτεια ξεκινά, καθώς έρχονται αντιμέτωποι με τις νέες συνθήκες και τους κινδύνους του Αμαζονίου αλλά και τον...πεθερό! Μία ταινία για μικρά και μεγάλα παιδιά! Η νέα ταινία του Carlos Saldanha, με την παρέα των παπαγάλων από το πρώτο Rio να επιστρέφει δυναμική και εμπλουτισμένη! Πολύ όμορφες εικόνες και αρκετό χιούμορ στο πρώτο trailer. Ακούγονται οι φωνές των Jesse Eisenberg, Anne Hathaway, Jamie Foxx, Andy Garcia, Bruno Mars, Will I Am, Jake T. Austin, Jemaine Clement, George Lopez και Tracy Morgan. Η ταινία παίζεται στις ελληνικές αίθουσες από τις 10 Απριλίου 2014! Δείτε το trailer: Rio 2 Trailer





 *Πηγές: imdb.com, youtube.com

6 σχόλια:

  1. Πάμε, πάμε!! Δεν χάνω ταινία αυτού του είδους! Τις λατρεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσουν! Φαίνεται ότι έχει αρκετό χιούμορ κι ωραίο σκηνικό! Αν σου άρεσε η πρώτη νομίζω ότι θα σου αρέσει αρκετά και η δεύτερη! Καλό βράδυ!:)

      Διαγραφή
  2. Μόλις είδα το trailer!! Οι εικόνες όμορφες, ζωντανές και γεμάτες χρώματα! Λατρεύω τα κινούμενα σχέδια από παιδί. Τα βλέπω σε κάθε ευκαιρία, Ακόμα και σήμερα που έχω μεγαλώσει!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ όμορφες οι εικόνες και εμπνευσμένες από ένα πολύ ωραίο περιβάλλον! Τουλάχιστον οπτικά φαίνεται να είναι μία γεμάτη ταινία! Και με δόσεις χιούμορ! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο!:)

      Διαγραφή
  3. βγήκε δύο; τέλεια το πρώτο έκρυβε αρκετό γέλιο
    συγνώμη που άργησα αλλά σήμερα το είδα
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βγήκε και είναι κατά τη γνώμη μου στο ίδιο πνεύμα με το πρώτο! Έχει και αυτό αρκετές καλές στιγμές και πολύ όμορφες εικόνες από τον Αμαζόνιο! Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Καλή εβδομάδα!:)

      Διαγραφή